Sunday, October 2, 2011

cinta hati Wanie Anina.

Salam. Wanie baru saja sampai UMP. Hujung minggu biasalah balik rumah. Jumpa mak ayah. jumpa adik. Jumpa semua. Kali ni lebih bermakna sebab jumpa my prince. PUTERA AMMAR HAZIQ. My beloved cousin. Handsome babe. I love him so much.
Ammar ni baru setahun 9bulan. Tapi perangai, tubuh dan akal dia macam budak 3, 4 tahun. Cakap pun laju. Macam wanie. Masalah genetik mungkin. 

Hari  Jumaat
Sebelum sampai rumah singgah pasaraya cari kerang sebab nak buat kerang bakar. Sedap kan? Memanglah sedap tapi malam tu bertukar menu jadi kerang herba. Tapi cara masih sama. Bakar dalam aluminium foil. Letak je dalam kuali. Rasa memang sedap la. sebab macam-macam herba umi wanie taruk. 

Amacam, pernah makan? Mesti pernah kan.....hihi

Hari sabtu
Pergi kenduri kat Kemaman. Rumah sepupu ayah. Makan nasi tomato. Takde gambar sebab semua orang sebuk makan. Sobs3.
cinta hati kakak.

Hari Ahad
Benci hari ni. Benci sebab cuti nak habis. Sekarang benci sebab nak berpisah dengan Ammar. InsyaAllah ada rezeki jumpa adek lagi. Love you darling.
Suka buat gigi macam tu. Dah jadi macam mulut Chef Wan.

Malam ni wanie nak kena siapkan dua assignment. LAB REPORT dan Material. Boleh ke? 
MOOD : cari mood rajin sambil dengar lagu NEYO, One In A Million.

4 comments:

Ezzattie said...

hoho Ammar! i miss him too :)

ArulchelseA said...

comelnyaa...budak tu...

sengat said...

cantek gigi amar... :)

CayZal said...

apa tunjuk gambar kerang bakar ni.. saje je buat org leleh air liur..