Thursday, October 27, 2011

sorry hati...aku rosakkan kau.

serabut. tu je dalam otak ni. nak tidur, tapi malas nak pasang cadar dengan sarung bantal. Tadi cabut sebab nak basuh. malas yang terlampau. sambil perut yang double triple lapar. Nak makan, malas. Dashyat kalau penyakit ni serang.

Aku sedang berperang dengan perasaan. Perasaan benci yang tiba-tiba ada dalam hati ni. Memandangkan sekarang aku Allah bagi cuti, hanya boleh play quran mp3 je untuk tenangkan hati aku. Rasa bersalah tu tetap ada dalam hati ni, tapi perasaan benci mengatasinya.

Nak nangis. Tu sebenarnya aku nak buat. Aku nak menangis tapi nak pinjam bahu siapa? nak pinjam telinga sapa dengar masalah aku. Aku pening. Aku kalau stress mesti suhu badan aku naik. dapat rasa naik mendadak.

Sedih. Nak nangis..Tu je aku rasa sekarang. Sebelum ni kau ada teman bergembira tapi bila kau ada masalah, sorang pun tak muncul. Hanya alunan merdu ustaz ni yang dapat menenangkan saat ni.

Jom lari p bilik kosong kat depan. Jom nangis hati.

hati, biarkan mereka tak ada bersama kau, Allah ada.

2 comments:

BlueiceButterfly said...

~sabar2..semua masalah ada jalan penyelesaian..

ani marahaini said...

kita bleh pinjmkan bahu.. hehe.. sbar lah ye.. ni lah ujian hdup nama nya.. allah mguji awak sbb allah syg kan awak.. jd sbar lah..